Overslaan en naar de inhoud gaan

Marqt: goed bedacht!

Ik was deze week in Marqt. Een nieuw supermarktconcept. Ik vond het heerlijk. Eindelijk iets echt nieuws. Premium gepositioneerd, voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik was deze week in Marqt. Een nieuw supermarktconcept. Ik vond het heerlijk. Eindelijk iets echt nieuws. Premium gepositioneerd, voor de consument op zoek naar lekker, gezond en duurzaam eten. Ook is er non-food. Want je moet bij Marqt terecht kunnen voor je one-stop shop. Het doel is om eerst maar eens 25 winkels te gaan openen.
Super dat Marqt er nu is.

related partner content for mobile comes here

is eigenlijk (nog) geen concept. Maar meer een marktplaats voor diverse trends en concepten. Biologisch, versbereid, service, premium verwennen, duurzaam, exotisch, streekproducten, shop-in-shop, gemak, modern en hip. Er valt een hoop te ontdekken. Leuk, maar misschien nog wat veel gevraagd. Het was tenslotte wel een supermarkt.

Is Marqt nog teveel alleen een goed bedacht idee? Het mist nog wat intrinsieke logica; een soort verbindende orde waar klanten zich gemakkelijk mee kunnen verbinden. Zeg maar, een merkidentiteit.

Ik zou zeggen: ga kijken (en kopen) op de Overtoom te Amsterdam, en gooi jouw ideeën in een van hun ideeënbussen; of post het hieronder!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in