Overslaan en naar de inhoud gaan

Van den Hoven naar 3MO

Michiel van den Hoven (41) werkt vanaf volgende week bij 3MO, de marketing- en mediaconsultancy van Alfred Levi.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van den Hoven heeft ruim vijftien jaar als marketeer bij Unilever gewerkt. Vanaf begin 2000 stond hij aan de basis van de nieuwe strategie en positionering van het Cup-a-Soup merk, die resulteerde in een verdubbeling van de omzet.
Ook wist hij in 2004 de business van het merk Unox, na jaren van stagnatie, terug te brengen naar groei. De laatste jaren was Van den Hoven actief als vice president Brand Development voor Unilever in Europa voor merken als Knorr, Unox en Conimex.

related partner content for mobile comes here

Binnen 3MO gaat Van den Hoven zich toeleggen op het ‘organiseren en implementeren van geïntegreerde communicatieplanning en de beproefde Unilever-aanpak ook bij andere adverteerders mogelijk maken’.

Levi, oprichter en directeur van 3MO, hierover: ‘Als geen ander begrijpt Michiel dat het bereiken van doelgroepen steeds moeilijker wordt. Daar ligt het zwaartepunt van communicatie voor de komende tien jaar en dat is nu net wat hij heel goed kan.’
3MO heeft nu elf consultants in dienst en werkt voor meer dan 80 adverteerders in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in