
Van den Hoven heeft ruim vijftien jaar als marketeer bij Unilever gewerkt. Vanaf begin 2000 stond hij aan de basis van de nieuwe strategie en positionering van het Cup-a-Soup merk, die resulteerde in een verdubbeling van de omzet.
Ook wist hij in 2004 de business van het merk Unox, na jaren van stagnatie, terug te brengen naar groei. De laatste jaren was Van den Hoven actief als vice president Brand Development voor Unilever in Europa voor merken als Knorr, Unox en Conimex.
Binnen 3MO gaat Van den Hoven zich toeleggen op het ‘organiseren en implementeren van geïntegreerde communicatieplanning en de beproefde Unilever-aanpak ook bij andere adverteerders mogelijk maken’.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGB
Levi, oprichter en directeur van 3MO, hierover: ‘Als geen ander begrijpt Michiel dat het bereiken van doelgroepen steeds moeilijker wordt. Daar ligt het zwaartepunt van communicatie voor de komende tien jaar en dat is nu net wat hij heel goed kan.’
3MO heeft nu elf consultants in dienst en werkt voor meer dan 80 adverteerders in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee