Overslaan en naar de inhoud gaan

'Consument positief over multiplay aanbiedingen'

De consument blijkt positief tegenover het afnemen van meer producten (telefonie, internet en digitale televisie) bij dezelfde provider te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit de laatste meting van de ICT Consumer Monitor van Heliview, een onderzoek onder ruim 1.700 huishoudens. De interesse voor zogenaamde multiplay aanbiedingen is gestegen van 33 procent in het tweede kwartaal van 2007 tot 40 procent in het vierde.

related partner content for mobile comes here

Wel ligt de switchintentie naar een andere provider op 23 procent. De relatief grote geneigdheid tot switchen naar een andere provider blijft voor de internetaanbieders een aandachtspunt, aldus Heliview dat dit fenomeen verder gaat onderzoeken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in