Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone-pitch voor Ruwe Pit

Ruwe Pit, het recentelijk gelanceerde platform voor jong interactief en crossmediaal talent, komt met een tweede pitch. Vodafone Nederland…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De opdracht luidt deze keer: ontwikkel een crossmediale activeringscampagne voor Internet Everywhere. Dat is het nieuwe abonnement van Vodafone voor de abonnee die overal wil kunnen internetten, zowel thuis als onderweg.
De winnaars krijgen de kans om hun idee onder professionele begeleiding uit te werken voor Vodafone en als het idee genoeg potentie heeft, ook daadwerkelijk uit te voeren.

related partner content for mobile comes here

Directeur Harry Odenhoven van de Online Services Unit van Vodafone Nederland: ‘Als telecom operator en als adverteerder opereren wij in een industrie die aan grote veranderingen onderhevig is. Technologische ontwikkelingen en nieuwe vormen van distributie slaan diepe kraters in het traditionele medialandschap, met grote gevolgen voor alle betrokken partijen. Deze veranderingen vragen ook om een nieuwe generatie creatievelingen, die is opgegroeid met MSN, YouTube, mobiel internet en Hyves. Door onze deelname aan Ruwe Pit hopen wij met deze interactieve en crossmediale denkers in contact te kunnen komen.’

Meer informatie over de Ruwe Pit en deelname zie .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in