Vodafone-pitch voor Ruwe Pit


De opdracht luidt deze keer: ontwikkel een crossmediale activeringscampagne voor Internet Everywhere. Dat is het nieuwe abonnement van Vodafone voor de abonnee die overal wil kunnen internetten, zowel thuis als onderweg.
De winnaars krijgen de kans om hun idee onder professionele begeleiding uit te werken voor Vodafone en als het idee genoeg potentie heeft, ook daadwerkelijk uit te voeren.
Directeur Harry Odenhoven van de Online Services Unit van Vodafone Nederland: ‘Als telecom operator en als adverteerder opereren wij in een industrie die aan grote veranderingen onderhevig is. Technologische ontwikkelingen en nieuwe vormen van distributie slaan diepe kraters in het traditionele medialandschap, met grote gevolgen voor alle betrokken partijen. Deze veranderingen vragen ook om een nieuwe generatie creatievelingen, die is opgegroeid met MSN, YouTube, mobiel internet en Hyves. Door onze deelname aan Ruwe Pit hopen wij met deze interactieve en crossmediale denkers in contact te kunnen komen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer informatie over de Ruwe Pit en deelname zie hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid