Bloemenmerk


Bloemen verkopen bij de Bijenkorf. Hoe krijg je dat voor elkaar? Met een merk. Frederique's Choice is een "lifestyle collectie" van bloemen, bollen en vazen. Een gedurfde poging om een commoditymarkt te doorbreken.
Voormalig topmodel, Frederique van der Wal gaat in bloemen. Niet dat ze voor het eerst probeert haar naam te verbinden aan een product. O.a. haar ondermode en parfum bleken geen succes te mogen worden. Met bloemen moet dat nu wel gaan gebeuren. In RTL Boulevard mocht ze komen uitleggen waarom. Ze is nu zelf veel meer persoonlijk betrokken, was haar antwoord.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKnap. Want in de wered van de bloementeelt is het niet heel gemakkelijk de neuzen dezelfde kant op te krijgen. Misschien viel men voor haar charme. Geen idee of het gaat lukken. Maar of het experiment nu wel of niet succesvol wordt, het wordt in elk geval een ervaring waar lessen uit getrokken kunnen worden. En dan niet alleen voor de bloemenbusiness. Maar ook in bijvoorbeeld groenten en fruit is nog een wereld te veroveren als het om branding gaat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid