Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloemenmerk

Bloemen verkopen bij de Bijenkorf. Hoe krijg je dat voor elkaar? Met een merk. Frederique's Choice is een "lifestyle collectie" van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bloemen verkopen bij de Bijenkorf. Hoe krijg je dat voor elkaar? Met een merk. is een "lifestyle collectie" van bloemen, bollen en vazen. Een gedurfde poging om een commoditymarkt te doorbreken.

related partner content for mobile comes here

Voormalig topmodel, Frederique van der Wal gaat in bloemen. Niet dat ze voor het eerst probeert haar naam te verbinden aan een product. O.a. haar ondermode en parfum bleken geen succes te mogen worden. Met bloemen moet dat nu wel gaan gebeuren. In RTL Boulevard mocht ze komen uitleggen waarom. Ze is nu zelf veel meer persoonlijk betrokken, was haar antwoord.

Knap. Want in de wered van de bloementeelt is het niet heel gemakkelijk de neuzen dezelfde kant op te krijgen. Misschien viel men voor haar charme. Geen idee of het gaat lukken. Maar of het experiment nu wel of niet succesvol wordt, het wordt in elk geval een ervaring waar lessen uit getrokken kunnen worden. En dan niet alleen voor de bloemenbusiness. Maar ook in bijvoorbeeld groenten en fruit is nog een wereld te veroveren als het om branding gaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in