Overslaan en naar de inhoud gaan

Veranderingen bij Media Relations Akzo Nobel

Akzo Nobel heeft diverse benoemingen bekend gemaakt op de afdeling Media Relations. Tim van der Zanden is benoemd tot Head of Media…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van der Zanden was de voornaamste woordvoerder tijdens de transformatie van Akzo Nobel, die onder meer bestond uit de voorgenomen beursintroductie (IPO) en de verkoop van Organon Biosciences, en de aankoop van het Britse ICI. Hij blijft verantwoordelijk voor de financiële mediacontacten en zal zich vooral richten op het uitbreiden van de internationale reputatie van de organisatie.

related partner content for mobile comes here

Voorts is Marc Michelsen na drie jaar verantwoordelijk te zijn geweest voor Media Relations, benoemd tot Head of Sustainability Communications. Daarnaast is Holger Ebbinhausen communicatiemanager en media contact geworden voor het nieuwe segment Decorative Paints. Heleen van de Lustgraaf neemt diezelfde rol op zich voor het segment Performance Coatings. De nieuwe communicatiemanager voor Specialty Chemicals wordt binnenkort bekendgemaakt. Heleen van de Lustgraaf neemt ondertussen deze rol waar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in