RTL en SBS hadden 'uitstekende' maand maart


De publieke omroepen hebben 28,2 procent in 20-49. RTL 4 behaalde in haar doelgroep (20-49 jaar) een gemiddeld zenderaandeel van 16,0 procent met dank aan programma´s als ‘Idols’, ‘Ik Hou Van Holland’ en ‘RTL Boulevard’.
RTL 5 eindigt de maand maart met een zenderaandeel van 9,9 procent in de doelgroep 20-34 jaar, een stijging van 0,9 procent ten opzichte van februari. RTL 7 haalt in de maand maart een zenderaandeel van 7,8 procent in de doelgroep mannen 20-49 jaar. RTL 8 noteerde in haar doelgroep vrouwen 20-49 jaar een zenderaandeel van 3,2 procent. RTL is daar tevreden over.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSBS 6 kwam tot een marktaandeel van 13 procent in de doelgroep 20-49 jaar. In prime time deed de zender het op alle dagen van de week beter dan vorig jaar, zo claimt SBS. Veronica kwam in 20-49 tot 6,3 procent en dat was voor die zender de beste maartmaand ooit. Net 5 kwam tot een marktaandeel van 6,9 procent.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid