Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf Media Nederland biedt profile targeting

Telegraaf Media Nederland wil e-mailmarketing met profilering effectiever en selectiever maken. Daarom introduceert het bedrijfTelegraaf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het profile targeting systeem bouwt een profiel op door het koppelen van informatie (zoals eigenschappen, gedrag en interesses) uit nieuwsbrieven, websites en offline middelen. Het e-mailadres vormt de basis waaraan alle informatie van een persoon wordt ‘gehangen’.
Als de informatie van het e-mailadres correspondeert met de advertentie, dan krijgt de persoon een advertentie in de nieuwsbrieven te zien. Eigenschappen, gedrag en interesses kunnen volgens De Telegraaf in groepsniveau in kaart worden gebracht. Om privacyredenen is dit op persoonlijk (individueel) niveau niet toegestaan.

related partner content for mobile comes here

Edouard Leeuwenburg, product manager bij Telegraaf Media Nederland: ‘Wij versturen momenteel 21 nieuwsbrieven naar 4,5 miljoen adressen. Personen abonneren zich op een nieuwsbrief als ze veel interesse hebben in de inhoud. Door Telegraaf Profile Targeting zijn wij nu in staat deze interesses te vertalen door het tonen van advertenties voor de juiste doelgroep. Als er geen relevante advertenties beschikbaar zijn, wordt er geen advertentie getoond in de nieuwsbrief.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in