Overslaan en naar de inhoud gaan

Nivea dance moves

Online marketingcommunicatiebureau Qi ontwikkelde voor Nivea een online dansgame ter promotie van Nivea Diamond Gloss, een nieuwe lijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Online marketingcommunicatiebureau ontwikkelde voor een online dansgame ter promotie van Nivea Diamond Gloss, een nieuwe lijn haarverzorgingsproducten.

related partner content for mobile comes here

Deelneemsters worden uitgedaagd om hun beste dancemoves te showen. Drie weken na lancering is de dansgame al meer dan 100.000 keer gespeeld, aldus de bedenkers.

De sluit aan op de sponsoring van het SBS6 programma Dancing Queen.

De introductiecampagne wordt verder ondersteund met een bannercampagne, search advertising, tv commercials, posters in abri's en enorme steigerdoeken.

De soepelste heupen maken dus kans op bijzondere prijzen. Zo kun je een personal shopper winnen, een diamanten ring, een 'make over' in Londen en een 'Diamond Gloss limited edition' Aprilia scooter. Ook worden er wekelijks 100 NIVEA Diamond Gloss pakketten weg gegeven.

Interactief reclamebureau Qi werkte samen met het Rotterdamse voor de techniek en muziek voor deze game.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in