Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitslag poll: wie wordt Marketeer of the Year2008

Onze vorige poll ging over de vraag wie Marketeer of the Year2008 zal worden. Hoewel de winnaar pas 3 juni bekend wordt, ging jullie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onze vorige poll ging over de vraag wie Marketeer of the Year2008 zal worden.
Hoewel de winnaar pas bekend wordt, ging jullie voorkeur uit naar twee van de drie genomineerden.

related partner content for mobile comes here

Colette Cloosterman van Jumbo kreeg 41 procent van de stemmen. Winnaar wordt volgens jullie René Repko van de Hema.
Hij kreeg 46 procent van de stemmen.

Op de derde plek staat Jacques Kuyf van FD Media Groep met 13 procent van de stemmen. In totaal werd er 558 keer gestemd.

Ik weet uit eigen ervaring dat de jury een geheel eigen afweging maakt, dus verbindt er geen conclusies aan.

Wil je de drie genomineerden zien? Kom dan naar

Naast de drie beste marketeers van dit jaar kun je dan ook en zien over de Interactieve Hot&Not van 2008.

En van KPN spreekt over accountability in marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in