Recorddaling reclameomzet print in VS
De advertentie-inkomsten van kranten en tijdschriften zijn in 2007 met bijna tien procent afgenomen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt de Newspaper Association of America. Ook de online bestedingen namen af. In 2006 werd nog 46,6 miljard dollar besteed, vorig jaar konden de uitgevers van printmedia 42,2 miljard dollar inboeken. De daling van 9,4 procent is de grootste teruggang sinds 1950, toen de NAA voor het eerst met bestedingscijfers kwam. Alleen de daling van 2001, toen de opbrengsten met 9 procent terugliepen, komt in de buurt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De afgelopen jaren was de groei steeds ongeveer 1 procent. De nieuwe recorddaling wordt ten dele ook veroorzaakt door de kwakkelende economie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Tweakers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid