Volkswagen grijpt terug naar een klassieker: SNAKE!


De campagne is gebaseerd op het populaire spelletje Snake, dat voor deze gelegenheid door Volkswagen in een nieuw jasje is gestoken.
Dick tikt: 'De interactieve campagne is een vervolg op de landelijke Volkswagen. Nu verrassend betaalbaar-campagne die eerder dit jaar massamediaal van start ging, en moet de nieuwe vanaf-prijzen van een aantal belangrijke modellen verder onder de aandacht brengen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMervyn ten Dam, creative director bij Achtung!, die de campagne ontwikkelde: 'Een nieuwe vanaf-prijs komt pas tot leven, wanneer je het verschil ten opzichte van de oude prijs ontdekt. Met het laagdrempelige spelprincipe van Snake doe je dat spelenderwijs: je speelt de prijs omlaag, hoe lager de prijs, hoe meer volk achter je wagen.'
De campagne wordt online gevoerd met een microsite en een online advertising-offensief (banners, email).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid