Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf onderzoekt EK-inhakers

Tijdens het EK voetbal 2008 organiseert De Telegraaf een inhaakwedstrijd. Onafhankelijk onderzoek moet vervolgens tijdens het EK uitwijzen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adverteerders die deelnemen, krijgen kosteloos inzicht in het effect van hun inhaakadvertentie, aldus De Telegraaf. Op basis van Reclame Reactie Onderzoek krijgen adverteerders feedback op de effectiviteit van hun uiting en de waardering van De Telegraaf-lezers voor de manier van inhaken. ‘We investeren in kennis voor zowel onszelf als voor onze adverteerders. Beide partijen zijn immers gebaat bij nog betere prestaties van inhakers en advertenties in het algemeen’, licht marketing director Herman Bos toe.

related partner content for mobile comes here

De beste inhaker wint het ‘hart’ van de uitslagadvertentie op 9 juli ter waarde van bijna 17.000 euro. Iedere adverteerder die meedoet aan het onderzoek ontvangt de onderzoeksresultaten en krijgt een plaats in deze speciale uitslagadvertentie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in