Google Chrome bestaat tien jaar en maakt voor deze gelegenheid een campagne. De video, ontwikkeld door Virtue (het creatieve bureau van Vice), benadrukt hoe de browser in de loop der jaren een hulpmiddel in ons dagelijkse leven is geworden.
Dat verklaart Cameron Farrelly, chief creative officer bij Virtue. 'Tien jaar lang geeft Chrome toegang tot informatie. Het helpt mensen bij het maken, oplossen, leren en ontdekken van dingen in hun leven.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandDeze boodschap wordt in de campagne tot uiting gebracht met wireframes en tabs. De tabbladen illustreren verschillende zoekopdrachten, bijvoorbeeld die van een man die over zijn relatie probeert heen te komen. Hij zoekt via Chrome naar een nieuwe kapper, fitness en yogaschool. De zoekopdrachten luiden: 'get over a break-up', 'get in shape' en 'find your centre'. Het moraal van het verhaal: Chrome helpt je met alles op elk moment.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee