Overslaan en naar de inhoud gaan

Hudson’s Bay maakt tv-debuut met campagne

In de commercial gaan twee etalagepoppen op ontdekkingstocht in het warenhuis.
Miniatuurvoorbeeld
© Hudson’s Bay
Miniatuurvoorbeeld
© Hudson’s Bay

Hudson’s Bay maakt zijn eerste televisiecampagne in samenwerking met TBWA/Neboko. Met de campagne wil het Canadese warenhuis, dat in Nederland de leegte opvult die V&D achterliet, onderscheidend vermogen creëren.

related partner content for mobile comes here

De ‘Alles komt tot leven bij Hudson’s Bay’-campagne (zie onderaan) gaat over twee etalagepoppen die de nacht van hun leven hebben in het warenhuis. Ze ontdekken de producten en services van de winkel. Hiermee wil Hudson’s Bay de onderscheidende winkelervaring aantonen. 

TBWA\Nekobo heeft voor de video samengewerkt met twee professionele dansers van het Nederlands Dans Theater en met regisseur Tobias Pekelharing van productiebedrijf Holy Fools. 

Darre van Dijk, chief creative officer van TBWA\Neboko: ‘De warenhuizen van Hudson’s Bay bieden een inspirerend en fantastisch landschap om een verbluffende video te maken.’

 

Alles komt tot leven bij Hudson's Bay

Credits
Client: Hudson’s Bay Company
Agency: TBWA\NEBOKO Production company:    
Holy Fools Director: Tobias Pekelharing
Producer: Frank de Kok
DOP: Floris van der Lee Special Make-Up:            
Rob's Props Shop Editor: Mark Bechtold
Sound: Sauvage Sound
Composer: Darius Dante & Good Sounds
Music mix: Postoffice
VFX & Color grading: Crabsalad

Dancers: Nederlands Dans Theater – Marne van Opstal & Chloë Albaret

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in