Overslaan en naar de inhoud gaan

Marjolein ten Hoonte (Randstad): 'We moeten af van de tweedeling tussen vast en flexwerk’

Mensen moeten werk beter kunnen afstemmen op hun levensfases, ongeacht de soort arbeidscontract, betoogt de directeur van Randstad.
Miniatuurvoorbeeld
Marjolein ten Hoonte
© Randstad
Miniatuurvoorbeeld
Marjolein ten Hoonte
© Randstad

Marjolein ten Hoonte had niet verwacht dat een sector die zo op creativiteit gestoeld is nog zo traditioneel over arbeidsrelaties denkt. Ze sprak onlangs een select gezelschap uit de marketing, communicatie en media toe over de ontwikkeling van de arbeidsmarkt. In de gesprekken rondom die bijeenkomst viel haar op dat vooral klassieke vragen werden gesteld: Vind ik wel mensen? Hoe zorg ik dat ze bij me blijven? Waarom zou ik in scholing investeren als mensen zo de deur uit kunnen lopen?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in