Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken beloont de snelste BOB met een reis naar Mexico

Het biermerk lokt twee bestuurders naar Circuit Zandvoort voor een spannende wedstrijd.
Miniatuurvoorbeeld
© Heineken
Miniatuurvoorbeeld
© Heineken

Heineken maakt in samenwerking met Veilig Verkeer Nederland een nieuwe commercial. Hiermee geeft het biermerk invulling aan de ‘When You Drive, Never Drink’-campagne, een platform waarmee Heineken verantwoord alcoholgebruik in het verkeer onder de aandacht brengt. Zo wil Heineken goed gedrag belonen en consumenten prikkelen om niet met alcohol achter het stuur te stappen.

related partner content for mobile comes here

De bierbrouwer werkt al een paar jaar samen met Formule 1. Binnen het partnerschap heeft verantwoorde alcoholconsumptie een essentiële plek. Heineken gebruikt het Formule 1 als platform om de boodschap over verantwoord alcoholgebruik in het verkeer op een aansprekende manier te uiten. In de loop der jaren heeft het merk al diverse campagnes gelanceerd.

Drie maanden geleden verraste Heineken concertbezoekers die niet hadden gedronken met een kartwedstrijd. Op een speciaal aangelegd circuit gingen zij de strijd met elkaar aan om twee tickets voor de Grand Prix van Canada. En onlangs lanceerde de bierbrouwer wereldwijd de commercial ‘No Compromises’, met oud Formule 1-coureur Nico Rosberg in de hoofdrol.

In de nieuwste video nemen twee vriendenteams het tegen elkaar op het Zandvoort Circuit. Onder begeleiding van oud-F1 coureur Robert Doornbos gaan de twee mannen de strijd met elkaar aan op een spekglad circuit. Dit keer gaat het er niet om wie het eerst over de finish komt, maar welk team het snelst de pitstop uitvoert. Het snelste team wint een reis naar de Grand Prix in Mexico.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in