Overslaan en naar de inhoud gaan

Monsterboard start interactieve campagne met voorbijgangers in de hoofdrol

Mensen op straat worden achtervolgd door een paars monster.
Miniatuurvoorbeeld
© Monsterboard
Miniatuurvoorbeeld
© Monsterboard

Monsterboard start een interactieve out-of-homecampagne. Mensen op straat kunnen zichzelf zien op een groot scherm, waarop ze worden gevolgd door het paarse monster uit het logo van Monsterboard. Met deze campagne wil het recruitmentplatform millennials helpen met hun carrière

related partner content for mobile comes here

Monsterboard richt zich millennials, omdat werkend Nederland over een paar jaar voor een groot deel uit millennials bestaat. Met de campagne wil de organisatie laten zien dat zij een goede partner zijn bij het vinden van een nieuwe baan en het geven van carrièreadvies, legt Sander de Bruijn, marketing directeur bij Monsterboard, uit. 

Deze aandachtspunten zijn in de campagne vertaald door op het scherm tekstballonnen te vertonen met vragen als: 'Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging, wat nu?' en ‘Wat moet ik nou precies op mijn cv zetten?’. Het impliceert dat millennials voor deze onderwerpen bij Monsterboard terecht kunnen. 

Ook toont Monsterboard een videocommercial op de schermen. In deze video, die begin 2018 werd gelanceerd, is te zien hoe het paarse monster talenten wegpakt van hun werkplek en ze vervolgens verplaatst naar een andere werkplek. 

De interactieve campagne is gemaakt door Ngage Media. De commercial is bedacht en geproduceerd door KBS New York

Monsterboard
Monsterboard
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in