Overslaan en naar de inhoud gaan

Online opticien Charlie Temple groeit en komt met eerste campagne

De nieuwe campagne illustreert dat Charlie Temple snel levert voor een lage prijs.

De online brillenwinkel Charlie Temple maakt zijn televisiedebuut. In de nieuwe commercial komen in een hoog tempo verschillende brillen voorbij. Hiermee wil de opticien laten zien dat zij snel en voor een lage prijs brillen leveren.

related partner content for mobile comes here

De webshop levert binnen 24 uur een bril op sterkte vanaf 25 euro. Snelheid en prijs zijn de unique selling points van het merk. Natwerk heeft deze eigenschappen vertaald in de film door verschillende outfits en brillen te presenteren. Want door de lage prijzen is het ook mogelijk meerdere brillen te kopen, is het idee.

Reinier Steures, managing strategy partner bij Natwerk: ‘De meeste mensen hebben één dure bril, Charlie Temple laat zien dat het ook anders kan. Hierdoor kun je eindeloos combineren met outfits, hetgeen we in de commercial ook laten zien.

Credits
Client: Charlie Temple - Kashifa Suddle & Cheryl Wijngaarde
Agency: Natwerk 
Director: Natwerk
Producer: Danielle Guirguis voor Smarthouse Films
First AD: Hessel Haak
D.O.P.: Ezra Reverda
Gaffer: Glenn Bruijntjes
Casting Agency: Multa Casting
Visual effects: Bart van Brussel
Grading: Tim van Paasen voor The Compound
Sound design: Melcher Meirmans voor REC Sound
Voice Over Casting: Sabine de Bruijn voor Voice Industries
Composer: Thomas Peters

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in