Overslaan en naar de inhoud gaan

Easyjet zoekt emotionele verbinding met dromerige campagne over reisavonturen

De campagne moet kijkers inspireren om te dromen over hun volgende reisavonturen met Easyjet.
Miniatuurvoorbeeld
© Easyjet
Miniatuurvoorbeeld
© Easyjet

Luchtvaartmaatschappij Easyjet maakt een campagne die door heel Europa wordt uitgerold. Met de film wil Easyjet emotionele verdieping met het merk realiseren.

related partner content for mobile comes here

Deze positionering moet een bijdrage leveren aan de verdere groei van Easyjet in Europa, verklaart Lis Blair, chief marketing officer bij Easyjet. ‘Met meer dan 1.000 routes kunnen onze klanten veel mooie belevenissen meemaken. Dit hebben we vertaald in een emotioneel en creatief concept, waardoor we klanten willen inspireren met ons te reizen binnen Europa.’

Boven de wolken

De film toont een vliegtuig boven de wolken en neemt de kijker mee langs de verschillende reisfantasieën van de passagiers aan boord. Op de achtergrond klinkt de soundtrack 'Dreams' van Cat Power. De film eindigt met een zon die ondergaat, waarbij verschillende facetten van het Europese landschap is te zien. De muziek en beelden zorgen voor een dromerige sfeer.  

De mediaplanning en -inkoop wordt verzorgd door het bureau OMD. Het bureau VCCP heeft de creatieve leiding over de film, die door Sacred Egg via Riff Raff Films is geschoten. De campagne wordt uitgerold via televisie, print, social media, bioscoop en outdoor. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in