
Simon Lévelt, het koffie- en theemerk, heeft om een volgende stap in de groei te maken gekozen voor N=5 als bureau. Met 40 speciaalzaken in Nederland en België en aanwezigheid in grote supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo is de behoefte ontstaan aan een vernieuwde positionering en een landelijke merkcampagne.
De afgelopen maanden hebben Simon Lévelt en N=5 gewerkt aan de nieuwe positionering. De lancering van de campagne staat gepland voor medio september.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandTeammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandCathelijne Hamilton-Bouman, marketing manager bij Simon Lévelt, licht toe: ‘In de afgelopen jaren hebben we het merkdenken binnen ons bedrijf verder versterkt en een solide positie opgebouwd in de supermarkt. Om ons succes voort te zetten en de speciaalzaakformule verder uit te breiden, is een hogere merkbekendheid en -voorkeur essentieel. We zochten daarom een partner die ons zowel strategisch als creatief kan ondersteunen in het creëren van een onderscheidende positionering. N=5 sluit qua ambitie en visie perfect aan bij ons merk.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid