Overslaan en naar de inhoud gaan

N=5 en Monks winnen gezamenlijk aanbesteding UWV

Het gaat om een samenwerking van vier jaar.
uwv
Monique Bergers van N=5 (l) en Vanessa Hofland van Monks.
uwv
Monique Bergers van N=5 (l) en Vanessa Hofland van Monks.

Het UWV heeft na een aanbesteding digitaal bureau Monks en reclamebureau N=5 aangesteld als partner voor de creatie en productie van alle content van de overheidsinstelling voor de komende vier jaar.

Het UWV maakt momenteel de transitie van een 'uitvoeringsorganisatie' naar een publieke dienstverlener waarbij de 'menselijke maat' centraal moet staan en is zodoende op zoek naar een bureau(combinatie) dat dat verhaal over de bühne weet te brengen.

related partner content for mobile comes here

Zowel N=5 als Monks hebben volgens het UWV veel ervaring met het maken van impact op maatschappelijke vraagstukken. De bureaus zullen zodoende de krachten bundelen door hun 'strategische denkkracht en creativiteit' (N=5) te combineren met 'productionele slagkracht en data driven-oplossingen' (Monks).

Vanessa Hofland, managing director Monks NL: 'Het specialisme van ons overheidsteam, dat bestaat uit gedragsspecialisten en werkt voor onder meer Defensie en ProRail, sluit mooi aan op de creatieve skillset en de brand publishing-ervaring van N=5.'

Meerwaarde

N=5 en Monks trekken al langer samen op. Zo wonnen de bureaus als combinatie vorig jaar ook (mede) de aanbesteding van Defensie. Monique Bergers van N=5: 'We hebben in elkaar een sterke partner gevonden om maatschappelijke vraagstukken en klanten als UWV optimaal te bieden. Ik denk dat we door de combinatie van creativiteit en data-driven-oplossingen echt een meerwaarde bieden ten opzichte van andere bureaus. Voor UWV hebben we een gespecialiseerd team samengesteld, met specialisten uit beide bureaus, dat als één geïntegreerd accountteam opereert.'

Andere bureaus

Het UWV doet in zijn verklaring geen uitspraak over bureaus waarmee hiervóór werd samengewerkt. Wel is het zo dat de overheidsorganisatie op het gebied van 'content' recent werkte met de bureaus LVB en Johnny Wonder, maar of deze samenwerking nu tot het verleden behoort is niet duidelijk. Voor het perceel 'strategische communicatie' maakte UWV recent de overstap van Dawn naar Roorda. Als overheidsinstelling is UWV verplicht om dergelijke aanbestedingen iedere vier jaar uit te schrijven. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in