Croma kiest Team5pm als social bureau, wil bekender worden bij doelgroep 25 tot 40 jaar
Wie houdt van vlees, bakt in Croma. Dat is al jaren de uitspraak van het bak- en braadproduct. En hoewel de uitspraak bekend is onder de oudere doelgroep, signaleert Croma 'veranderingen in het eetgedrag van jongere generaties'. De keuze voor het bureau team5pm moet Croma dan ook bekender én populairder maken bij de doelgroep 25 tot 40 jaar.
Croma wil die opdracht bewerkstelligen door 'consistent online aanwezig' te zijn en gaat zich in het bijzonder focussen op TikTok en videocontent, stelt team5pm. De samenwerking is in december gestart met het ontwikkelen van een strategie en gaat zich in 2025 vertalen in maandelijkse videoproducties. Dit proces valt onder de verantwoordelijkheid van team5pm. Het bureau gaat ook communitymanagement doen, ook door gebruik te maken van zijn eigen tool topictree. Die tool is in november op eigen benen gezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid