Overslaan en naar de inhoud gaan

Croma kiest Team5pm als social bureau, wil bekender worden bij doelgroep 25 tot 40 jaar

Er komt onder andere meer aandacht voor videocontent op TikTok.
croma
croma

Wie houdt van vlees, bakt in Croma. Dat is al jaren de uitspraak van het bak- en braadproduct. En hoewel de uitspraak bekend is onder de oudere doelgroep, signaleert Croma 'veranderingen in het eetgedrag van jongere generaties'. De keuze voor het bureau team5pm moet Croma dan ook bekender én populairder maken bij de doelgroep 25 tot 40 jaar. 

related partner content for mobile comes here

Croma wil die opdracht bewerkstelligen door 'consistent online aanwezig' te zijn en gaat zich in het bijzonder focussen op TikTok en videocontent, stelt team5pm. De samenwerking is in december gestart met het ontwikkelen van een strategie en gaat zich in 2025 vertalen in maandelijkse videoproducties. Dit proces valt onder de verantwoordelijkheid van team5pm. Het bureau gaat ook communitymanagement doen, ook door gebruik te maken van zijn eigen tool topictree. Die tool is in november op eigen benen gezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in