Overslaan en naar de inhoud gaan

Esra Harms nieuwe managing director StudioM

Ze had deze functie al tijdelijk de afgelopen maanden.
Esra Harms
Esra Harms

Esra Harms is per direct de nieuwe managing director van Studio M, de creatieve tak van GroupM. Ze was de afgelopen maanden al op ad interim basis actief in deze functie. In haar rol rapporteert Harms direct aan ceo Maiko Valentijn.

related partner content for mobile comes here

Naast Harms treden Michael Maaskamp en Birgit Zuurveld toe tot het managementteam van Studio M in de rol van executive creative director en head of social content en production. De rest van het managementteam bestaat uit Erika Derby (head of influencer marketing), Celine de Vries (head of content partnerships), Rik toe Water (executive creative director) en Floris van de Elshout (executive creative director).

Leiderschap en pragmatisme

Valentijn: 'Esra heeft laten zien moeiteloos alle facetten van de rol te kunnen combineren, of het gaat over leiderschap, operational excellence of het oppakken van klant verantwoordelijkheden. Dit is uiteraard geen verrassing, want in de bijna twaalf jaar dat Esra bij ons werkt heeft ze altijd laten zien dat leiderschap en pragmatisme heel goed hand in hand kunnen gaan.'

Harms: 'StudioM biedt een unieke combinatie van content producten en diensten die bijdragen aan de invulling van de midfunnel laag van onze adverteerders. Dat ik dat nu mag gaan doen in de rol van managing director is een hele eer. Onze koers is dat we nog meer gaan inzetten op creativiteit, innovatie en het behalen van schaalvoordelen op het gebied van contentmarketing.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in