Overslaan en naar de inhoud gaan

Joris Garritsen chief data & product officer Publicis Groupe Nederland

Hij komt over van NP Digital.
Joris Garritsen
Joris Garritsen

Joris Garritsen is benoemd tot chief data & product officer Publicis Groupe Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de datadiensten van Epsilon en andere innovatieve dataoplossingen. Vanuit een centrale hub voorziet hij de hele Groupe, waaronder Publicis Media, Boomerang en LePub. Hij rapporteert aan ceo Isabelle Dacz.

related partner content for mobile comes here

Garritsen opende in 2023 NP Digital in de Nederlandse markt en werkte daarvoor in verschillende posities bij GroupM (WPP). Nu krijgt hij de taak om de al aanwezige data- en technologische expertise verder uit te bouwen. ‘Er staat lokaal al een geweldige basis. Door hier het internationale databedrijf Epsilon nog meer in te verweven, kunnen we met data en technologie, creativiteit, productie en media nog beter maken', zegt Garritsen.

Power of One

Isabelle Dacz: 'Datagedreven werken is een belangrijk fundament binnen de gehele Publicis-organisatie. Media-, merk- en social specialisten werken zij aan zij met data-analisten en culturele experts. Dit is onze “Power of One”-aanpak. De producten van Epsilon en andere data-oplossingen spelen hierbij een essentiële rol, omdat ze niet alleen leiden tot creatievere campagnes, maar ook tot relevantere media.'

Publicis Groupe nam in 2019 Epsilon over. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in