Joris Garritsen chief data & product officer Publicis Groupe Nederland
Joris Garritsen is benoemd tot chief data & product officer Publicis Groupe Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de datadiensten van Epsilon en andere innovatieve dataoplossingen. Vanuit een centrale hub voorziet hij de hele Groupe, waaronder Publicis Media, Boomerang en LePub. Hij rapporteert aan ceo Isabelle Dacz.
Garritsen opende in 2023 NP Digital in de Nederlandse markt en werkte daarvoor in verschillende posities bij GroupM (WPP). Nu krijgt hij de taak om de al aanwezige data- en technologische expertise verder uit te bouwen. ‘Er staat lokaal al een geweldige basis. Door hier het internationale databedrijf Epsilon nog meer in te verweven, kunnen we met data en technologie, creativiteit, productie en media nog beter maken', zegt Garritsen.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuPower of One
Isabelle Dacz: 'Datagedreven werken is een belangrijk fundament binnen de gehele Publicis-organisatie. Media-, merk- en social specialisten werken zij aan zij met data-analisten en culturele experts. Dit is onze “Power of One”-aanpak. De producten van Epsilon en andere data-oplossingen spelen hierbij een essentiële rol, omdat ze niet alleen leiden tot creatievere campagnes, maar ook tot relevantere media.'
Publicis Groupe nam in 2019 Epsilon over.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid