Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Het gaat niet om purpose’: Nick Asbury over waarom merken hun missie moeten herzien

Nick Asbury, schrijver en creatief strateeg, legt uit waarom de purpose-trend merken op een dwaalspoor brengt.
Nick Asbury
Nick Asbury
Nick Asbury
Nick Asbury

Nick Asbury, auteur van The Road to Hell: How Purposeful Business Leads to Bad Marketing and a Worse World, neemt geen blad voor de mond als het gaat over de huidige staat van marketing. In een openhartig interview met Coen Olde Olthof vertelt hij waarom de focus op purpose volgens hem misplaatst is, waar merken zich in plaats daarvan op zouden moeten richten, en waarom hij weinig ziet in Simon Sineks populaire mantra Start with Why.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in