Overslaan en naar de inhoud gaan

Eva Holtkamp managing director media Publicis Nederland

Ze komt van Wavemaker.
Eva Holtkamp
Eva Holtkamp

Eva Holtkamp is benoemd tot managing director media bij Publicis Nederland. Ze gaat zich richten op het vormgeven en implementeren van slimme mediastrategische
producten en oplossingen. Haar doel is om de effectiviteit en efficiëntie van de media-inzet voor de adverteerders van Publicis verder te vergroten. Ze komt van Wavemaker (GroupM) waar ze director of media was.

related partner content for mobile comes here

'Dit is een thema waar ik mijn hele carrière met grote passie en oprechte nieuwsgierigheid aan heb gewerkt', zegt Holtkamp. 'Ik wil nog steeds iedere dag precies weten wat écht werkt. Het geeft me een enorme kick om oplossingen te vinden die goed werken voor alle betrokkenen. Uiteindelijk moet het kloppen voor alle key-players van doelgroep naar platform naar het merk zelf en dat is het moeilijkste wat er is.'

Holtkamp heeft de afgelopen 25 jaar verschillende functies gehad binnen de (media)bureauwereld bij onder meer Kobalt, MEC en Wavemaker. In 2023 werden haar inspanningen erkend met de internationale Thought Leader Award bij Wavemaker. Toch is het nu tijd voor een nieuwe stap volgens Holtkamp. 'Bouwen aan nieuwe
innovaties, een frisse blik en de mogelijkheid tot persoonlijke groei en professionele ontwikkeling hebben mij deze stap doen zetten.'

Marc Verschoor, ceo van Publicis Nederland: 'Eva heeft in het verleden overduidelijk aangetoond dat haar diepe kennis van media en haar focus op innovatie enorm waardevol is. Dit in combinatie met haar hoge mate van energie maakt haar echt een versteviging van de koers die Publicis al enige tijd geleden heeft ingezet.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in