Overslaan en naar de inhoud gaan

Somention Group introduceert So Engage

Nieuw label volledig gericht op community management.
Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Somention Group introduceert So Engage
Somention Group introduceert So Engage

Social media bureau Somention lanceert So Engage, een nieuw label dat zich volledig richt op community management. So Engage is opgericht om merken en bureaus te ondersteunen bij het opbouwen en beheren van online communities.

"We verzorgen al 10 jaar community management & building voor 40+ merken en steeds vaker voor andere (media)bureaus voor wie dit niet de core business is," aldus Charlotte Koeleman, Managing Partner bij Somention. "We merken een groeiende behoefte bij bureaus om community management uit te besteden aan specialisten, omdat het specifieke kennis en vaardigheden vereist. Wij werken met een team van 30 (internationale) specialisten: in het weekend, 's avonds en zelfs op feestdagen. Alle community managers zijn getraind op de merkidentiteit van iedere klant, met de juiste kennis en ervaring.”

Van community building tot social listening
So Engage biedt verschillende diensten om merken te helpen bij het laten groeien van een actieve community. Community management richt zich op échte interacties die de betrokkenheid en zichtbaarheid van het merk versterken. Met webcare worden de eerstelijns vragen die via social media binnenkomen beantwoord. Met community building past So Engage strategieën toe om het aantal volgers te laten groeien en de betrokkenheid te verhogen. Tot slot monitort SO Engage met social listening alle gesprekken en mentions rondom het merk op social media, zodat er snel kan worden ingespeeld op relevante onderwerpen.

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in