Overslaan en naar de inhoud gaan

Dentsu wint Figo Pet in Benelux en Duitsland na mediapitch

Het bureau gaat Figo in Nederland, België en Duitsland ondersteunen met een breed scala aan diensten.
Figo Pet
© Figo Pet Insurance
Figo Pet
© Figo Pet Insurance

Dentsu heeft de pitch van Figo Pet Insurance gewonnen. Het bureau gaat Figo in Nederland, België en Duitsland ondersteunen met een breed scala aan diensten, waaronder SEA, SEO, social media marketing, data-analyse, en customer experience management. De focus ligt op het realiseren van sterke groei in klantenaantallen en het vergroten van de awareness voor dierenverzekeringen.

related partner content for mobile comes here

Honden speelden rol bij de pitch

Samantha Bakker, teamlead digital marketing bij Figo: ‘We waren op zoek naar een mediabureau dat ons gaat helpen om gezamenlijk onze ambitieuze groeidoelstellingen in Europa te realiseren. Dentsu overtuigde ons met een geïntegreerde aanpak, waarbij de kracht van data, customer experience en creatieve content centraal stond.’

Michael Willems, managing director Media bij dentsu Benelux: ‘Deze pitch was ons op het lijf geschreven. Niet alleen vanwege onze expertise in digital marketing, maar ook door de gedeelde liefde voor huisdieren die duidelijk voelbaar was tijdens het hele proces.’

Bij de pitch speelden zelfs honden een belangrijke rol. Zo nam Figo de eigen 'office dog' Jibbe mee naar de eerste meeting en tijdens de tweede pitchpresentatie was de 'office dog' Toni van dentsu ook van de partij. 'Deze samenwerking bewijst dat een persoonlijke aanpak en het realiseren van een unieke band tussen adverteerder en bureau essentieel zijn in de huidige zakelijke wereld', voegt Mark Rijsdijk, director of operations en hondeneigenaar, toe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in