Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de derde kwartaalwinnaars van de Ster Gouden Loeki 2024

DDB Amsterdam leidt het bureauklassement met twee nominaties.
loeki
Er zijn weer nieuwe Loeki-kwartaalwinnaars bekendgemaakt.
loeki
Er zijn weer nieuwe Loeki-kwartaalwinnaars bekendgemaakt.

De Ster Gouden Loeki maakt de tien winnaars van het derde kwartaal van 2024 bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft wederom diverse tv-commercials gezien, beoordeeld en uiteindelijk gekozen.

related partner content for mobile comes here

Elk kwartaal kiest het panel van GfK de tien mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal veertig kwartaalwinnaars op. Deze veertig commercials worden vervolgens opnieuw aan het GfK-panel voorgelegd, met als resultaat de tien finalisten van het jaar. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 75% bepaald door het publiekspanel en voor 25% door het Nederlands publiek.

Bekijk de eerste en tweede kwartaalwinnaars hier en hier.

Bekijk hieronder de derde kwartaalwinnaars op een rijtje. De vierde kwartaalwinnaars worden eind januari bekendgemaakt. 

Johma - Noaberschap - Alfred International

Jumbo - Broodgeluk - Hotel L'Amour

KPN - Het hele huis happy - Dentsu Creative Amsterdam

Kruidvat - Stapje duurzamer, doe er je voordeel mee - DDB Amsterdam

Lego - Spelen is je superkracht - inhouse ontwikkeld

Plus - Kartrekkers - Jan-Willem Smits (freelance creatief)

Prijsvrij - Ik heb ook gewoon vakantie - inhouse ontwikkeld

Staatsloterij - Even 30 jaar op sabbatical - TBWA\Neboko

Toyota - Gelijk Spel - DDB Amsterdam

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

(Vriendenloterij - Voetbal Geeft - inhouse ontwikkeld)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in