
Vandaag lanceert Eline Deutekom het nieuwe bureau Flority, waarmee ze strategie, digital design en data-inzichten voor 'groeigerichte merken' combineert. Met het in Amsterdam gevestigde bureau wil ze bovendien een bijdrage leveren aan het stimuleren van 'vrouwelijk ondernemerschap'.
Flority bouwt merken 'die mensen liefhebben', zegt Deutekom. 'Het bureau helpt merken hun bloei te vinden, wat begint met de wortels en persoonlijkheid, verder gaat met de analyse van data en vervolgens het opzetten van ontwerp, branding en de juiste strategie waarmee het merk kan groeien.'
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensEr wordt bij Flority gewerkt met een schil van freelancers, waaronder strategen, ontwerpers, ontwikkelaars en data-analisten. Eerste klanten zijn er nog niet. Deutekom deed ervaring op als creative director bij onder meer DPDK, Clockwork en LaComunidad.
Meer vrouwen
Met Flority zegt Deutekom de deur 'wagenwijd' open te willen zetten voor vrouwen die willen 'groei, bloeien en leidinggeven. Deutekom: 'In Nederland bestaat slechts 18% van directies bij digitale bureaus uit vrouwen, blijkt uit onderzoek van Dutch Digital Agencies. En wereldwijd is maar 0,1% van de creatieve digitale bureaus opgericht of eigendom door of van een vrouw.' Hoe gaat ze precies die deur voor vrouwen openzetten? Deutekom: 'Door vrouwelijke creatieven te coachen met hun portfolio, samen te werken met andere vrouwelijke ondernemers en via brancheorganisaties een podium te bieden aan vrouwelijke leiders.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonneeNice Eline!