Overslaan en naar de inhoud gaan

United Playgrounds gaat naar geïntegreerd agency-model

Voortaan is het één groep met acht specialismen.
United Playgrounds
United Playgrounds

United Playgrounds kondigt een volledig geïntegreerde positionering aan. Vanaf 2025 opereert de groep van acht gespecialiseerde bureaus als één groep met de ambitie om de status quo uit te dagen en merken baanbrekend te laten zijn binnen hun categorie.

related partner content for mobile comes here

United Playgrounds presenteert wil zichzelf daarmee als digital marketingpartner voor de meest ambitieuze merken en daagt de markt uit door zich te focussen op de wendbaarheid en ondernemerschap van gespecialiseerde boutique agencies, in combinatie met de schaal en kracht van samenwerking binnen de groep.

Geen logge consultancy

De groep heeft onder andere digital commerce, performance marketing, design, creatie, experiences, marketing automation en AI-gedreven oplossingen in het portfolio.

'We hebben de afgelopen drie jaar een dynamisch ecosysteem gebouwd wat bewust anders werkt: we brengen geweldige bureaus samen, elk met een sterk DNA en een unieke identiteit, en versterken juist hun expertise en ondernemerschap', zegt ceo Diederik Breijer. 'Dat is de nieuwe generatie marketing: voorbij de logge consultancies, de trage full-service modellen en de grote grijze massa waar alles in verdwijnt. Dit is digital marketingondernemerschap en wendbaarheid op schaal – precies wat de meest ambitieuze merken vandaag nodig hebben om écht leidend te zijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in