United Playgrounds gaat naar geïntegreerd agency-model
United Playgrounds kondigt een volledig geïntegreerde positionering aan. Vanaf 2025 opereert de groep van acht gespecialiseerde bureaus als één groep met de ambitie om de status quo uit te dagen en merken baanbrekend te laten zijn binnen hun categorie.
United Playgrounds presenteert wil zichzelf daarmee als digital marketingpartner voor de meest ambitieuze merken en daagt de markt uit door zich te focussen op de wendbaarheid en ondernemerschap van gespecialiseerde boutique agencies, in combinatie met de schaal en kracht van samenwerking binnen de groep.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaGeen logge consultancy
De groep heeft onder andere digital commerce, performance marketing, design, creatie, experiences, marketing automation en AI-gedreven oplossingen in het portfolio.
'We hebben de afgelopen drie jaar een dynamisch ecosysteem gebouwd wat bewust anders werkt: we brengen geweldige bureaus samen, elk met een sterk DNA en een unieke identiteit, en versterken juist hun expertise en ondernemerschap', zegt ceo Diederik Breijer. 'Dat is de nieuwe generatie marketing: voorbij de logge consultancies, de trage full-service modellen en de grote grijze massa waar alles in verdwijnt. Dit is digital marketingondernemerschap en wendbaarheid op schaal – precies wat de meest ambitieuze merken vandaag nodig hebben om écht leidend te zijn.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid