Overslaan en naar de inhoud gaan

Martine Kevelham (oud-Incubeta) nieuwe commercieel directeur van Team5pm

Kevelham moet team5pm verder helpen groeien in binnen- en buitenland.
Martine Kevelham
Martine Kevelham
© Afbeelding: aangeleverd
Martine Kevelham
Martine Kevelham
© Afbeelding: aangeleverd

Team5pm trekt Martine Kevelham aan als nieuwe commercieel directeur. Kevelham komt over van Incubeta (voorheen Maze-One), waar zij sales director was en zo de commerciële bedrijfsstrategie ontwikkelde. Bij team5pm gaat ze zich inspannen om het bureau te laten groeien in binnen- en buitenland, klantrelaties te versterken en het marktaanbod uit te breiden.

related partner content for mobile comes here

Kevelham hielp om Maze-One te positioneren als het eerste Nederlandse bureau gericht op retail media op platformen als bol en Amazon. Ze heeft er ook ervaring opgedaan in markten zoals de Nordics, wat volgens team5pm goed van pas komt nu het bureau internationaal blijft groeien. Naast Nederland heeft het bureau kantoren in Zweden, Polen en Zuid-Afrika.

Retail media en entertainment

Kevelham: [..]Nu we groeien naar een full-service social bureau, moet onze commerciële strategie deze spannende maar uitdagende groeifase stimuleren. Mijn focus ligt op het verzekeren dat elke partner en klant, zowel bestaand als nieuw, weet dat wij hun partner zijn in een continu veranderend digitaal landschap.’

Jelmer Wind, ceo van team5pm, zegt onder andere dat Kevelham ‘waardevolle ervaring heeft opgedaan binnen retail door haar functies bij bol en Talpa.’ En: ‘[..] Haar achtergrond in entertainment gecombineerd met haar bewezen vermogen om grote sales teams te managen biedt een mooie set aan vaardigheden waar we erg enthousiast over zijn.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in