
Wolfstreet is na een pitch verkozen tot het vaste creatieve bureau van Bux, de beleggings-app van ABN Amro.
Hoewel het bepaald niet gebruikelijk is, maakt Wolfstreet in zijn persbericht melding van het feit dat het de pitch heeft gewonnen van Monks en daarnaast Natwerk, dat eerder dit jaar de campagne 'Financieel fit' voor Bux heeft gemaakt.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)
Het ziet ernaar uit dat Wolfstreet meerdere campagnes voor Bux gaat maken. Die campagnes, waarvan de eerste nu te zien is, draaien om het idee dat beleggen toegankelijker moet worden voor een breder publiek.
Kansen
Wolfstreet: 'We adresseren barrières die mensen kunnen weerhouden van het doen van investeringen, waarbij we die juist transformeren tot kansen. Want met Bux zijn er diverse toegankelijke manieren om vermogen op te bouwen. We positioneren beleggen niet als iets complex, maar als een gewoonte binnen ieders bereik.'
De eerste campagne wordt uitgerold op televisie en via online video en outdoorkanalen. In de loop van het jaar moeten er nog meerdere campagnes uitkomen, meldt Wolfstreet.
Het in Amsterdam gevestigde Wolfstreet maakt, bedenkt en produceert campagnes voor onder meer Sea Water, Vinted en nu dus ook Bux.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid