Overslaan en naar de inhoud gaan

Wolfstreet wint pitch Bux en lanceert eerste campagne

Ook Monks en Natwerk zaten in de pitch.
bux
De eerste campagne van Bux van de hand van Wolfstreet is nu live.
bux
De eerste campagne van Bux van de hand van Wolfstreet is nu live.

Hoewel het bepaald niet gebruikelijk is, maakt Wolfstreet in zijn persbericht melding van het feit dat het de pitch heeft gewonnen van Monks en daarnaast Natwerk, dat eerder dit jaar de campagne 'Financieel fit' voor Bux heeft gemaakt. 

Het ziet ernaar uit dat Wolfstreet meerdere campagnes voor Bux gaat maken. Die campagnes, waarvan de eerste nu te zien is, draaien om het idee dat beleggen toegankelijker moet worden voor een breder publiek.

Kansen

Wolfstreet: 'We adresseren barrières die mensen kunnen weerhouden van het doen van investeringen, waarbij we die juist transformeren tot kansen. Want met Bux zijn er diverse toegankelijke manieren om vermogen op te bouwen. We positioneren beleggen niet als iets complex, maar als een gewoonte binnen ieders bereik.'

De eerste campagne wordt uitgerold op televisie en via online video en outdoorkanalen. In de loop van het jaar moeten er nog meerdere campagnes uitkomen, meldt Wolfstreet.

Het in Amsterdam gevestigde Wolfstreet maakt, bedenkt en produceert campagnes voor onder meer Sea Water, Vinted en nu dus ook Bux.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in