Overslaan en naar de inhoud gaan

Bux lanceert campagne voor financiële fitheid in 2025

Terwijl januari traditioneel in het teken staat van fysieke gezondheid, richt Bux de aandacht op onze financiële gezondheid.
Bux
Bux
Bux
Bux

Beleggingsplatform Bux start het nieuwe jaar met een nieuwjaarscampagne, ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Natwerk. Het thema: financiële fitheid. Terwijl januari traditioneel in het teken staat van fysieke gezondheid, richt Bux de aandacht op een vaak vergeten aspect: onze financiële gezondheid.

related partner content for mobile comes here

Aerobics voor je portemonnee

Centraal in de campagne staan twee online video's waarin handen optreden als fitnessinstructeurs. Dit is een knipoog naar de Bux-app, waarin beleggen volledig met je vingers wordt bediend. In een energieke aerobics-les illustreren de handen de basisprincipes van financiële fitheid, op een toegankelijke en speelse manier.

BUX_BuyAShare

Praktisch financieel fitheidsplan

In de Bux-app is een financieel fitheidsplan gelanceerd, gericht op beginners die hun financiële gewoonten willen verbeteren. Het plan biedt concrete tips en stappen om te leren investeren en vermogen op te bouwen.

BUX_InvestmentPlan

Promotie in Basic-Fit sportscholen

Om de boodschap te versterken, worden in Basic-Fit sportscholen Digital OOH-advertenties getoond. Deze richten zich op sporters die werken aan hun fysieke doelen en moedigen hen aan ook na te denken over financiële fitheid.

Credits:

Merk: BUX
Agency: Natwerk
Director: Koen Berkhout, SetReset Films
Production: Jason van Domburg, A Day Off

Costume: Genaaid Amsterdam
Casting: Handsome Hands
Sound: Post Office

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in