Overslaan en naar de inhoud gaan

Batenburg Techniek lanceert nieuwe campagne

Batenburg Techniek lanceert een nieuwe campagne die de merkpositie moet versterken met de boodschap: ‘Smarter Focus. Brighter Tomorrow.’
Batenburg Techniek
Batenburg Techniek
Batenburg Techniek
Batenburg Techniek

Batenburg Techniek lanceert een nieuw communicatieconcept dat de toonaangevende rol in complexe energievraagstukken en industriële automatisering van Batenburg moet benadrukken (bureau: Vengean). Het doel is om de merkpositie van Batenburg Techniek te versterken.

related partner content for mobile comes here

Sinds januari 2025 voert Batenburg Techniek één merknaam voor alle dochterbedrijven. Vengean werkte nauw samen met de directie aan een merk- en portfoliostrategie, inclusief een vernieuwde visuele identiteit en een 360°-campagne. De campagne, gericht op directies van commerciële en publieke organisaties, is te zien op LinkedIn, BNR en in het FD.

Elektrificatie van vervoer

Centraal in de campagne staan verschillende cases, zoals de elektrificatie van vervoer en samenwerking met netbeheerders aan de Nederlandse energie-infrastructuur. Die cases moeten de expertise van Batenburg tonen. Het merk wil staan voor flexibiliteit en innovatie en dat wordt samengevat in de nieuwe merkthema: ‘Smarter Focus. Brighter Tomorrow.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in