
Act Agency heeft contentmarketingbureau The Post uit Zwolle overgenomen. Hiermee breidt het Amsterdamse reclamebureau Act Agency zijn klantportfolio en aanwezigheid in de B2B-, onderwijs- en publieke sector uit.
Vaste klanten van The Post zoals PPG (Histor, Segma), Achmea en Gemeente Zwolle gaan mee. Bij Act Agency werken dertig mensen en daar komen nu acht nieuwe collega's van The Post bij.
Vacatures
Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteVolledige overname
Het gaat om een volledige overname van de aandelen van The Post. Act Agency wordt zodoende 100% eigenaar van The Post, inclusief de naam, klanten en het personeel.
Het team van The Post verhuist naar het kantoor van Act Agency in de Amsterdamse Houthavens. Het kantoor in Zwolle blijft wel behouden omdat het de 'geografische spreiding' van het nieuwe Act Agency vergroot en er bovendien een aantal nieuwe klanten in de Hanzestad zijn gevestigd. De directie van Act Agency blijft, naast de komst van Jeroen Bark als strategy director, verder ongewijzigd.
Footprint
Kiki Maaskant, managing director Act Agency: 'The Post heeft een sterke reputatie in storytelling en digitale contentstrategieën, met een duidelijke footprint in overheid en B2B. Door de overname kunnen we merken beter ondersteunen met strategische en always-on communicatie.'
Act Agency is in 2023 ontstaan vanuit een fusie tussen reclamebureau Epidemie en contentmarketingbureau Qontent Matters. Het bureau, waar The Post nu dus ook onderdeel van is, staat voor advertising, content and technologie (ACT). Er werken in totaal 35 mensen op accounts als Schiphol, Noordhoff en BabyBliss.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid