Overslaan en naar de inhoud gaan

Barbara Schneemann adjunct-hoofdredacteur AD

Ze is nu nog hoofdredacteur online van Libelle, Margriet en Flair.
Barbara Schneemann
© Libelle
Barbara Schneemann
© Libelle

Barbara Schneemann (53) wordt adjunct-hoofdredacteur bij het AD (DPG Media). Ze is nu nog hoofdredacteur online van Libelle, Margriet en Flair. In mei begint ze in haar nieuwe functie.

Schneemann werkte sinds 2012 bij Libelle en was vanaf 2019 als adjunct-hoofdredacteur verantwoordelijk voor het digitale merk. Sinds een jaar is ze digitaal hoofdredacteur Libelle, Margriet en Flair.

'Barbara weet als geen ander hoe je een goed verhaal op de beste manier bij je publiek brengt. Via onze eigen app en AD.nl, maar ook optimaal gebruik makend van andere kanalen', zegt AD-hoofdredacteur Rennie Rijpma. 

Schneemann werkte eerder vijf jaar als journalist in New York. Ze begon haar loopbaan als advocaat en werkte als bedrijfsjurist voor Endemol.

Of Schneemann een opvolger krijgt als digitaal hoofdredacteur Libelle, Margriet en Flair is niet bekendgemaakt. Maandag werd José Rozenbroek benoemd tot hoofdredacteur van Margriet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in