
Wederom op dezelfde locatie (LIEF events - Sloterdijk Amsterdam), opnieuw in samenwerking met ADCN en Soundsright, wordt het creativity festival, een initiatief van de Publicis Groupe, gelanceerd voor de gehele branche.
Geboren uit de wens om een iconisch creativiteitsfestival in Nederland te creëren dat kan worden vergeleken met evenementen als South by Southwest en Cannes Lions, zijn de eerste twee edities van dit festival succesvol geweest en hebben ze nieuwe standaarden gezet.
Anouk Facee Schaeffer, de initiatiefnemer van ADsterdam bij Publicis Groupe NL, verwacht 2000 bezoekers, variërend van jonge creatieven tot CMO's. Het programma bestaat uit inspirerende talks, panels, muziek en een grote afterparty. Er is speciale aandacht voor de beste cases en trends van Cannes Lions, en voor actuele thema's zoals inclusiviteit en duurzaamheid. De rode draad? Toekomstgerichte creativiteit met een spotlight op mode, innovatie, sport en new media.
DEI staat centraal
Onderwerpen zoals sustainability en diversity and inclusion worden ruimschoots behandeld, dit door middel zoals actuele onderwerpen zoals “DEI on Fire” met een panel met leiders van grote wereldwijde merken.
Muziek is een essentiële waarde voor het festival
Muziek speelt een centrale rol bij ADsterdam, daarom is er opnieuw een samenwerking aangegaan met creative music agency Soundsright. Als team componisten werken zij direct samen met agencies en merken om in-house originele muziek en sound te ontwikkelen. Naast het verzorgen van het muzikale programma, leveren zij ook sprekers die de brug slaan tussen muziek en reclame. Ook zullen er interactieve workshops plaatsvinden waar men zich voor kan inschrijven. Het event is naast inspiratie ook echt een festival, waardoor het netwerken op een organische manier zal gaan.
Isabelle Dacz, CEO van Publicis Groupe, zegt: "Met onze 'The Power Of One' visie geloven we sterk in de synergie tussen de verschillende disciplines binnen de creatieve industrie. ADsterdam Festival biedt de unieke kans om innovatie en samenwerking centraal te stellen, en om de industrie nog dichter bij elkaar te brengen."
Eerste namen worden binnenkort bekend gemaakt
Door opnieuw met de ADCN samen te werken, blijft het festival een evenement voor de hele industrie. De rol van ADCN is ondersteuning in ticketing, en het aanspreken van de hele industrie. De organisatoren van het festival werken achter de schermen hard aan een inspirerend programma. De eerste namen van het programma worden begin april bekendgemaakt. Houd ADsterdamFestival.com in de gaten voor meer info!
Voor meer informatie over sprekersmogelijkheden en partnerships, stuur een e-mail naar anofacee@publicisgroupe.net
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid