Bekkering weg bij PCM
Bekkering had grootse plannen om alle klantgegevens in één database te krijgen en daar vervolgens marketingacties op te plegen. Zo zouden de trouwe abonnees gescheiden worden van de lezers die van proefabonnement naar proefabonnement hoppen en zou klantdifferentiatie tot een beter resultaat moeten leiden. De redacties van de landelijke dagbladen waren echter niet erg gecharmeerd van een gezamenlijke aanpak en gingen liever voor hun eigen titel.
Bekkering is op 1 december 2003 met een eigen bedrijf begonnen onder de naam Erik Bekkering Klantgerichte Marketing en VeranderingsManagement. Hij is als interim- en projectmanager inzetbaar ‘bij strategische commerciële vraagstukken rond klantgerichte marketing en veranderingsmanagement’.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBekkering werkte vanaf september 2000 bij PCM en was daarvoor actief voor het Nationaal Spaarfonds, Felicitas en Procter& Gamble.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid