Overslaan en naar de inhoud gaan

Bekkering weg bij PCM

Erik Bekkering (38) is weg bij PCM, waar hij het Klant Kennis Centrum leidde. Het KCC was ooit bedoeld om inzichtelijk te maken wie nu…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bekkering had grootse plannen om alle klantgegevens in één database te krijgen en daar vervolgens marketingacties op te plegen. Zo zouden de trouwe abonnees gescheiden worden van de lezers die van proefabonnement naar proefabonnement hoppen en zou klantdifferentiatie tot een beter resultaat moeten leiden. De redacties van de landelijke dagbladen waren echter niet erg gecharmeerd van een gezamenlijke aanpak en gingen liever voor hun eigen titel.

related partner content for mobile comes here

Bekkering is op 1 december 2003 met een eigen bedrijf begonnen onder de naam Erik Bekkering Klantgerichte Marketing en VeranderingsManagement. Hij is als interim- en projectmanager inzetbaar ‘bij strategische commerciële vraagstukken rond klantgerichte marketing en veranderingsmanagement’.

Bekkering werkte vanaf september 2000 bij PCM en was daarvoor actief voor het Nationaal Spaarfonds, Felicitas en Procter& Gamble.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in