Onderzetter nieuw communicatiemiddel kunstsector
Galerieën, musea en individuele kunstenaars hebben een nieuw
communicatiemiddel gevonden om hun kunst te promoten. De Tea-seR is een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor de horeca-ondernemer is het een uitkomst omdat het vieze asbakken, schoteltjes en
tafelkleden voorkomt. De kunstenaars, galerieën en musea kunnen op deze manier reclame maken
voor hun kunstuiting of boodschap.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De theedrinkers kunnen het mini-kunstwerkje mee naar huis nemen en via de website
opzoeken van wie de afgebeelde kunst of boodschap afkomstig is. Zo is er
bijvoorbeeld een Tea-seR met daarop een stoel. Op de website is te lezen dat dit een ontwerp is
van Rietveld, te zien in het Centraal Museum Utrecht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Horeca-ondernemers kunnen de Tea-seR gratis bestellen. Kunstenaars betalen een bijdrage in
de productiekosten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid