
Daarmee treedt het bureau toe WPP-dochter Red Cell. Volgens de bureauleiding behoudt het bureau ‘het DNA’. ‘Red Cell ontleent z'n kracht juist aan de sterke identiteit van de afzonderlijke, zelfstandige bureaus.’
De keuze voor het Red Cell-netwerk betekent wel het vertrek van gewaardeerde klanten als Roche en Seat. Daar staat de samenwerking met Headlightvision, een onafhankelijk strategisch brand consultancy in Londen, tegenover. Verder werken de verschillende Red Cell bureaus eveneens samen. Dochterbedrijf 141 Amsterdam wordt geïntegreerd in de Red Cell Not Just Film organisatie.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandEerder al werd bekend dat de naam Result DDB verdwijnt. Dat wordt als gevolg van een internationale beslissing DDB Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid