Overslaan en naar de inhoud gaan

Aldi richt zich met nieuwe campagne op het prijsbewuste Oranjelegioen

Volgens de discounter wordt het een Oranje-zomer waarin heel Nederland massaal op de bank zit of staat.
Aldi richt zich op het prijsbewuste Oranjelegioen
Aldi richt zich op het prijsbewuste Oranjelegioen
© Indie
Aldi richt zich op het prijsbewuste Oranjelegioen
Aldi richt zich op het prijsbewuste Oranjelegioen
© Indie

Discounter Aldi lanceert de Oranje-campagne: 'Samen op de banken voor Oranje?! Natuurlijk wel.' Met het Eurovisie Songfestival, het EK Voetbal, de Tour de France en de Olympische Zomerspelen in het vooruitschiet verwacht Aldi dat het een Oranje-zomer waarin heel Nederland massaal op de bank zit of staat om de Nederlandse equipes aan te moedigen. 

related partner content for mobile comes here

De Duitse grootgrutter verkondigt dat het voor een paar euro alles te bieden heeft om de prijsbewuste oranje-klant zorgeloos feest te laten vieren, inclusief een outfit. De campagne is ontwikkeld door Indie.

Wij-gevoel versterken

In de eerste Oranje-commercial ooit van de discounter zijn het volgens Aldi de eigen medewerkers die de hoofdrol spelen.

Luca Bade, marketing manager campagnes bij Aldi in Nederland vertelt dat de commercial bij moet dragen aan het wij-gevoel dat in het land heerst wanneer Nederland massaal achter Oranje staat. ‘Juist dát gevoel is er altijd bij medewerkers van Aldi. We zijn er trots op samen voor Aldi te werken.’ 

De commercial Samen op de banken voor Oranje?! Natuurlijk wel.

Aldi richt zich op het prijsbewuste Oranjelegioen

Lees ook: ‘Aldi straks weer positieve bondgenoot van de consument’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in