Overslaan en naar de inhoud gaan

G-Star Raw speelt real life pinball met Borussia Dortmund-spelers

De campagne, The game is on, presenteert de nieuwe Hardcore denim-lijn van het modemerk.
G-Star Raw speelt real life pinball met Borrussia Dortmund-spelers
G-Star Raw speelt real life pinball met Borrussia Dortmund-spelers
© The Family Amsterdam
G-Star Raw speelt real life pinball met Borrussia Dortmund-spelers
G-Star Raw speelt real life pinball met Borrussia Dortmund-spelers
© The Family Amsterdam

G-Star Raw, de officiële partner van Borussia Dortmund, lanceert in samenwerking met de voetbalclub een campagne om de nieuwe Hardcore denim-lijn te presenteren. In de commercial brengt het modemerk een pinball-spel naar de werkelijkheid in en rondom de Duitse stad Dortmund. De campagne, die de titel The game is on draagt, is ontwikkeld door het vaste bureau van het merk: The Family Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

In de video tonen zes BVB-spelers, Bürki, Can, Dahoud, Delaney, Meunier en Schmelzer, de hardcore denim-outfits van G-Star terwijl ze voetballend onderdeel zijn van het flipperkast-spel.

De commercial G-Star Raw x BVB - The game is on

G-Star Raw x BVB - The game is on

Inspiratie

Volgens het modemerk is de campagne geïnspireerd op de pinballmachine-designs uit de jaren ’90 en dragen de spelers 'denim op denim-looks'. 

Voor de commercial is een oude flipperkast omgebouwd en opnieuw vormgegeven. ‘In de flipperkast is een miniatuur versie van Dortmund te zien, met allerlei elementen uit de stad. Voor een dynamisch gevoel zijn verschillende elementen in 3D geprint.’

G-Star Raw speelt real life pinball met Borussia Dortmund-spelers
G-Star Raw speelt real life pinball met Borussia Dortmund-spelers The Family Amsterdam

Campagne

De flipperkast is ontworpen door Raphael Bartels. Het redesign en ombouwen van de flipperkast is gedaan door Elsa Oskam. De regie van de video was in handen van Marco Grandia.

De campagne wordt in Duitsland uitgerold op tv en op de social kanalen, Youtube, Instagram, Facebook, Snapchat, TikTok, van G-Star Raw en Borussia Dortmund. Verder kondigt G-Star een online samenwerking aan met Amazon en twee partijen die verbonden zijn aan het Duitse voetbal; Sky en OneFootball. Zowel in Nederland als in Duitsland wordt de campagne getoond in alle G-Star-filialen.

Lees ook:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in