Overslaan en naar de inhoud gaan

Avrotros lanceert songfestivalcampagne: Find Your Rhythm

De omroep wil Nederland inspireren de ‘rhythm’ te vinden met een serie videoportretten van Jeangu Macrooy en anderen.
Avrotros lanceert songfestivalcampagne: Find Your Rhythm
Avrotros lanceert songfestivalcampagne: Find Your Rhythm
Avrotros lanceert songfestivalcampagne: Find Your Rhythm
Avrotros lanceert songfestivalcampagne: Find Your Rhythm

Avrotros lanceert een serie videoportretten waarin Nederlands songfestival-afgevaardigde Jeangu Macrooy en anderen vertellen over de gevonden ‘rhythm’. In de nieuwe campagnevideo, Find Your Rhythm, komen de portretten, die lijn zijn met Macrooy’s nummer voor het festival, Birth Of A New Age, samen. Het nummer zelf gaat over veerkracht en moet een ode zijn aan iedereen die voor zichzelf opkomt en daarbij de kracht van zijn eigen authenticiteit durft te vieren. De campagne is ontwikkeld door Here. 

related partner content for mobile comes here

Portretvideo Macrooy

Portretvideo Macrooy

Maatschappelijke taak

Leonie van der Mark, teamleider communicatie Avrotros zegt dat de omroep met de campagne verder wil bouwen aan de maatschappelijke taak die Avrotros heeft. ‘Een omroep waar plek is voor iedereen, ook al zijn we allemaal anders. Het Eurovisie Songfestival is bij uitstek het evenement dat mensen samenbrengt.


John de Vries, creative director van Here vertelt waar de inspiratie voor de campagne vandaan kwam: ‘Natuurlijk kwam die uit Jeangu’s song zelf. Het is een heel persoonlijke song. ‘Find your rhythm’ vertelt welke obstakels we ook tegen zijn gekomen, ze kunnen ons niet breken. Je eigen rhythm vinden. Dat is wat de song en de campagne uitdraagt. Door mee te doen met #TeamJeangu en door het te delen zijn we via het Songfestival met elkaar verbonden.’

De commercial

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Commercial Avrotros - songfestival 2021 #TeamJeangu

Campagne

De campagne wordt uitgerold op tv, online en op de verschillende socials.

Lees ook: 

Credits:

Klant: Avrotros

Eric Dekker, Leonie van der Mark, Famke Kroese, Joyce Hoedelmans, Fleur Nieuwland

Bureau: Here. 

Concept en creatie: John de Vries 

Account: Willemijn Reuvers 

Strategie: Joram Helmer 

Bureau Producer: Martijn Dijkstra

Muziek: Jeangu Macrooy, Pieter Perquin 

Productiemaatschappij: JamJam Creative 

Producers: Koen Embregts, Nienke Stadig 

D.O.P.: Christiaan Grammer

Edit: Adrian Borge

Styling: Jackie Cheung 

Visagie: Bodine Metz, Dennis Michael 

Geluid: Soundsright

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in