Zes betrokkenen vertellen wat zij -zouden- doen in relatie tot het EK Voetbal, de Olympische Spelen in Tokio en Formule 1-race in Zandvoort.
Happy Hardcore EK-campagne met Jack van Gelder opgezweept met 90's-muziek van Charly Lownoise en Mental Theo.
De EK-campagne van de supermarktketen, met spelers als Wijnaldum, Depay en Blind, toont dat klanten kunnen sparen voor Hollandicons-tattoos.
De Warmmming up-campagne van de snackmaker staat in het teken van de juiste voorbereiding.
De campagne is ontwikkeld door Wunderman Thompson, Energize, Egotribe, Postoffice Amsterdam, Giesbers, GUC Agency en Initiative.
Met de campagne #maakallesoranje wil Hornbach Nederland samen met Talpa en ESPN klaarstomen voor de ‘super’ sportzomer.
Net zoals publiek in de stadions is het geen volle bak met EK-commercials. Een uitgelezen kans om de underdogs in de schijnwerpers te zetten
Traditiegetrouw komen winkels en bierbrouwers met speciale oranjeacties. Wie doet wat?
Van Basten en Kieft leren de nieuwe generatie wat winnen is en hoe te zwaaien naar het publiek, vanaf een boot door de A’damse grachten.
'Gouden' EK-gadget en livestream-event met de volkszanger moeten de campagne kracht bijzetten om Nederland alvast 'op te warmen.'
Volgens de discounter wordt het een Oranje-zomer waarin heel Nederland massaal op de bank zit of staat.
De Oranjekoorts verspreidt zich in de nieuwe KPN-campagne als een lopend vuurtje via WhatsApp-groepen, social media en televisie.
De supermarktketen zet deze sportzomer Snollebollekes in als aanvoerder van de zogenoemde Oranje-superfans.
Het theemerk brengt een duurzaam Heldenshirt op de markt als Oranje-premium en vraagt aandacht voor de recyclebare Pet-fles.
De Oranje-campagne van de bierbrouwer met cultheld Berry van Aerle speelt in op het bijgeloof in sport.
Sparen voor outfits die zó oranje zijn, dat ze ‘fluoranje’ mogen heten.
Nieuwe campagne van de online marktplaats moet de voorpret op de wedstrijden van Oranje aanwakkeren.
De trotse Engelsen waren overtuigd dat ze de finale van Euro2020 zouden winnen om 'voetbal weer mee naar huis te nemen.' Het ging anders.
Oranje-aanvoerder Wijnaldum speelt maandag met 'OneLove'-campagne-aanvoerdersband als statement tegen uitsluiting en discriminatie.
Hema roept Nederlanders op hun geluksmomenten op de fiets te delen via #fanvanfietsen.
Appie stijgt uit boven ‘Oranje concurrentiestrijd’, promoot gewoon alle premiums.
Sommatiebrief moest tik op de vingers van de gele supermarkt zijn, maar werd dat allerminst.
Albert Heijn komt overall als beste uit de bus, vlak voor Koning Toto. Lidl krijgt de rode lantaarn uitgereikt.
Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Toch geen goddelijke boodschap voor EK-succes: video met Ruud Gullit-hamburger hoort bij EK-campagne van Calvé.
Contentmatige aanpak via site, winkels en insta-accounts met de drie-eenheid The past. The future. The fashion.
Als Kenneth een ei legt - wat voor zo'n zelfvoldaan haantje nog best lastig is – dan moet iedereen luisteren.
De omroep wil Nederland inspireren de ‘rhythm’ te vinden met een serie videoportretten van Jeangu Macrooy en anderen.
De supermarktketen wil in nieuwe commercial laten zien precies zo in de kracht van samen te geloven als dat het muziekfestival dit uitdraagt
Zanger met 'Grow' voor Nederland naar Songfestival.