ING richt nieuwe campagne op comeback-kid de particuliere belegger
De particulier is na de kredietcrisis de weg weer naar het zelfbeleggen aan het vinden. Wie nog een beetje rendement op kapitaal wil maken, moet het niet op een rekening laten staan om rente te trekken – die is er nauwelijks - maar de aandelen in.
Inmiddels groeit de groep particuliere beleggers de laatste vier jaar achtereen, in 2020 zelfs met 17 procent. Het is dan ook niet toevallig dat ING zich op de groeiende groep richt in zijn Alles in de hand-campagne.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe campagne wil het de drempelvrees wegnemen bij mensen. Dat doet het met de boodschap dat ING beleggen begrijpelijk en het toegankelijk maakt zodat ze zelf kunnen kiezen of en hoe ze willen beleggen. Allemaal met de ING-app te regelen.
Risico's van onverwachte kant
In de campagne staat een skatende vrouw symbool voor al dat gemak. Wel wat opmerkelijk is dat ook voor haar het risico van een onverwachte kant komt. Het is niet de associatie zijn die ING met de commercial wil oproepen. Met de bankzaken en beleggen heb je namelijk wel 'alles in eigen hand'.
De nieuwe campagne, ontwikkeld met Wunderman Thompson en We are Blossom is vanaf vandaag te zien op tv en online in de vorm van pre-rolls, bumpers, social posts, radio, digitale radio en meer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid