Overslaan en naar de inhoud gaan

Bud eert Ajax met kunstwerk 'Kings of the Game'

Met de campagne ‘Kings of the Game’ feliciteert Ajax-partner Bud de Amsterdamse club met de winst van de dubbel.
Bud
Op het zes bij zes meter grote canvas pronken Dusan Tadic, Lisandro Martínez en Ryan Gravenberch met de kampioensschaal.
Bud
Op het zes bij zes meter grote canvas pronken Dusan Tadic, Lisandro Martínez en Ryan Gravenberch met de kampioensschaal.

Het NDSM-plein in Amsterdam is een kunstwerk rijker. Graffiti-artist Tim Rodermans en Ajax-partner Bud sloegen voor de creatie met de passende titel ‘Kings of the Game’ de handen ineen. De campagne - die dezelfde naam draagt - is ontwikkeld door sports agency One:Nil en is een eerbetoon voor de behaalde successen van Ajax.

related partner content for mobile comes here

Op het zes bij zes meter grote canvas pronken Dusan Tadic, Lisandro Martínez en Ryan Gravenberch met de kampioensschaal. Het drietal heeft dit seizoen een doorslaggevende rol gespeeld in het behalen van de dubbel (Ajax werd landskampioen en won de beker, red.) Graffiti-artiest Rodermans: 'Het artwork straalt kracht en winnaarsmentaliteit uit. Tadic als aanvoerder, Martínez met zijn passie en strijd en Gravenberch als doorgebroken talent. Het tekent waar Ajax en Bud samen voor staan: greatness.'

Bud, sinds 2019 partner van de Amsterdamse voetbalclub, lanceerde eerder al het lied ‘Voor Ajax’ in samenwerking met Sophie Straat ter ere van de 35e landstitel. 'We werken al jaren samen met artiesten en merken om opkomend talent uit verschillende culturele disciplines zoals muziek, kunst en mode een platform te bieden. Dit met als doel om mensen te inspireren om kansen te grijpen, ambitie te tonen en succes te vieren. Sophie en Tim zijn hier perfecte voorbeelden van', zegt Linda Elberse, Brand Manager Bud.

Straat, die opgroeide in de Amsterdamse Pijp en al op jonge leeftijd fan werd van Ajax: 'Het nummer 'Voor Ajax’ is een ode aan het succes van Ajax. Het is een lied voor alle Amsterdammers en Ajacieden, recht uit het hart. Meer dan ooit is dit kampioenschap voor iedereen die Ajax een warm hart toedraagt. De juiste woorden vinden was dan ook niet moeilijk.'

(Tekst loopt door onder de video)

Credits:

Bud x Tim x Ajax

Agency:                      One:Nil
Klant:                          Bud Nederland & AFC Ajax
Productie:                   Freshmen / Season Four
Partner:                      STRAAT Museum

Graphics:                    Graphic Hunters
Artwork:                      Tim Rodermans

Bud x Sophie x Ajax

Agency:                      One:Nil
Klant:                          Bud Nederland & AFC Ajax
Productie:                   Freshmen / Season Four
Music:                         Sophie Straat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in