Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie nieuwe creative directors DentsuAchtung

Gijs Sluijters, Joris Tol en Bern Hunter versterken de creatieve vloer.
Gijs Sluijters & Joris Tol
Gijs Sluijters & Joris Tol
Gijs Sluijters & Joris Tol
Gijs Sluijters & Joris Tol

Het team Gijs Sluijters & Joris Tol en Bern Hunter worden creative director bij DentsuAchtung. Sluijters en Tol komen over van Indie. Bern Hunter was tien jaar lang creative director bij Wieden + Kennedy en in 2020 op interim basis al werkzaam bij het Amsterdamse bureau. 

related partner content for mobile comes here

Sluijters en Tol zoeken graag naar 'een combinatie van storytelling en technologie'. Dat resulteerde eerder in campagnes voor Volvo (‘Lifesaver’), KFC (‘McHack’) en Philips (‘Team Heart Safety’). Projecten die werden bekroond bij onder andere D&AD, One Show, Eurobest en Epica.

Bern Hunter was bij Wieden + Kennedy belangrijk onderdeel van het bureau als het ging om creëren van storytelling voor grote merken als Nike en Samsung. Zo was hij onder meer betrokken bij campagnes als 'Awesome is for Everyone'- voor Samsung en de 'What moves you, makes you'-herlancering van de Mont Blanc met Spike Lee. 

Bern Hunter
Bern Hunter
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in