Drie nieuwe creative directors DentsuAchtung


Het team Gijs Sluijters & Joris Tol en Bern Hunter worden creative director bij DentsuAchtung. Sluijters en Tol komen over van Indie. Bern Hunter was tien jaar lang creative director bij Wieden + Kennedy en in 2020 op interim basis al werkzaam bij het Amsterdamse bureau.
Sluijters en Tol zoeken graag naar 'een combinatie van storytelling en technologie'. Dat resulteerde eerder in campagnes voor Volvo (‘Lifesaver’), KFC (‘McHack’) en Philips (‘Team Heart Safety’). Projecten die werden bekroond bij onder andere D&AD, One Show, Eurobest en Epica.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBern Hunter was bij Wieden + Kennedy belangrijk onderdeel van het bureau als het ging om creëren van storytelling voor grote merken als Nike en Samsung. Zo was hij onder meer betrokken bij campagnes als 'Awesome is for Everyone'- voor Samsung en de 'What moves you, makes you'-herlancering van de Mont Blanc met Spike Lee.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid