Overslaan en naar de inhoud gaan

Paulien Schieven verruilt MarketResponse voor Ipsos

Is er aan het werk gegaan als chief client officer.
paulien schieven
paulien schieven

Paulien Schieven heeft Marketresponse verlaten en de overstap naar Ipsos Nederland gemaakt, waar ze de rol van chief client officer vervult. Ze richt zich op de verdere professionalisering van de commerciële organisatie. 

related partner content for mobile comes here

Schieven heeft een sterke reputatie in de sector. Ze was in 2000 een van de oprichters in 2000 van SmartAgent, een bureau voor research en data intelligence. Dit fuseerde vijf jaar geleden met MarketResponse.

Het fusiebedrijf ging enige tijd door het leven met de naam SAMR, maar die bleef zo slecht hangen dat begin vorig jaar het oude MarketResponse weer van stal werd gehaald. Schieven werkte er als director sales & marketing onder andere aan de herpositionering van het bureau.

Schieven, die ook in het bestuur zit van MOA, het kenniscentrum voor marketingonderzoek en -analyse, moet Ipsos gaan helpen groeien. Daan Versteeg, de country-manager van Ipsos Nederland, verwacht dat haar kennis van zowel ‘human’  als data insights een belangrijke bijdrage levert aan innovatieve proposities om meer Nederlandse organisaties te ondersteunen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in